Slip for manuel bogføring med Pairy

Bogføring kan være en rigtig grum tidsrøver. Ikke alene er det en tidskrævende proces, det er også en ineffektiv metode, hvor muligheden for at lave fejl nemmere kan opstå. Men der findes selvfølgelig en løsning på problemet!

Kender du Pairy? Hvis ikke, så er det vidst på tide. Læs med, og lad dig inspirere til at automatisere din bogføring.

Hvad er Pairy?

Pairy er en platform der integrerer din webshop med dit regnskabsprogram, så du nemt og enkelt kan synkronisere al din ønskede data. Det betyder, at Pairy sørger for at automatisere og effektivisere dit bogholderi, så du kan slippe for de manuelle processer og i stedet tage dig af andre opgaver i virksomheden.

Se eventuelt videoen nedenfor, for at få en større forståelse af hvad Pairy er, og kan tilbyde dig og din virksomhed.

 

Manuel bogføring vs. automatisk bogføring

Manuel bogføring er i ordets forstand manuelt. Det er som før beskrevet; en langsommelig og ineffektiv proces. Men ved at automatisere din bogføring får du langt mere tid til at fokusere på andre sjove ting i din virksomhed. Det lyder da ikke helt skidt vel?

Fordelene ved automatisk bogføring er mange. Du sparer f.eks mange timers kedelig og manuelt arbejde. Derudover mindsker du risikoen for at lave fejl, da alt foregår automatiseret. Du opnår dermed en mere effektiv arbejdsgang, da du ikke længere skal indtaste alt selv og herefter eventuelt dobbelttjekke at du har indtastet de rette oplysninger.

Har du spørgsmål til hvad der bliver bogført? Hvornår det sker, og hvad det koster? Så læs med nedenfor, hvor vi har samlet en række spørgsmål, der kan opstå i forbindelse med, at skulle automatisere sin bogføring.

Hvad bliver bogført?

Med Pairy er det muligt at bogføre ordrer, produkter og kunder fra dit webshop-system over til dit regnskabsprogram. Lagerstyringen sørger for, at dit lager altid er opdateret, både når du sælger noget via din webshop og via fakturaer fra dit regnskabsprogram. Du kan selv regulere og bestemme hvad du ønsker skal synkroniseres. Alt afhængig af dine systemer, kan stort set alle data bogføres i dine systemer, så de hele tiden er in sync.

Det er nemt at opsætte, og du kan finde mange hjælpende opsætningsguides, der kan hjælpe dig på deres hjemmeside. Du kan også altid skrive til deres support, så hjælper de dig hellere end gerne med at komme igang.

Hvor ofte bliver min data bogført?

Som udgangspunkt indhenter Pairy nye ordrer hvert 30.minut. Det vil altså sige, at når en kunde køber noget på webshoppen kan der gå op mod 30 minutter før ordren bliver vist i dit regnskabsprogram. Det samme gør sig gældende for kundedatabasen. Kunder bliver sammen med ordrer indhentet på samme tid, og disse overføres når den ordre de er tilknyttet, overføres. Hvis kunden allerede eksisterer i regnskabssystemet, bliver den ikke oprettet på ny. Det er altså kun, hvis kunden ikke findes, at Pairy opretter kunden.

Hvad koster Pairy?

Pairy er en abonnementsløsning, og du betaler derfor et månedligt beløb for at kunne benytte dig af deres tjeneste. Beløbet afhænger af hvor mange ordrer du har pr. måned. Det laveste prisleje ligger på 149kr. og det indebærer at man har fra 50-250 ordrer pr. måned. Herefter stiger beløbet gradvist. Pairy varierer selv beløbet ud fra den lavest mulige pris. Det kan f.eks. være, at du i en eller flere måneder har haft over 250 ordrer. Så vil du kun skulle betale en højere pris i den/de måneder.

Er du mere nysgerrig på, hvad Pairy konkret koster for dig, så prøv deres tidsberegner her.

Hvis du ønsker at afprøve Pairy inden du beslutter dig for at købe et abonnement, kan du få 30 dage helt gratis, uden binding og med fuld support i alle 30 dage. Så er der altså ingen undskyldning!

Automatiser din bogføring i dag

Er du overbevist om, at din manuelle bogføringsprocess er outdatet, og trænger du til at bruge din dyrebare tid på opgaver der er rent faktisk giver værdi? Så kom igang med automatisk bogføring allerede i dag!